همیشگی ها

I wanna say something to you...

همیشگی ها

I wanna say something to you...

کهیعص

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

نمیدونم قصه چیه؟

هرکی که یبار میاد دیدنت، عاشقت میشه!

بعد از اون هر بار که اسمتو میشنوه، اشک میشینه تو چشماش!

عشق تو بیشتر از عشقای دیگه دل میبره

ولی نمیدونم چرا من هنوز نتونستم بفهممت؟

هنوز تو ذهنم...تو قلبم، ندارمت!

دوست دارم بچشم طعم این علاقه رو...

دلم میخواد بدونم راز عاشقاتو

که وقتی یادم به یادت میوفته همه ی دلمو شور و شعف بگیره

دلم میخواد شادی واقعی رو با وجود تو پیدا کنم

دستمو بگیرو...راه نشانم بده!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
.:Baran:. ..

نظرات  (۱)

میگیره
مطمئن باش
رازش هم تو همین پستی هست که نوشتی
تو همین اسم
بگرد
به قول خودت
بجورش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی