همیشگی ها

I wanna say something to you...

همیشگی ها

I wanna say something to you...

سرد باشکوه

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ

اسفند که می رسد، هوای دلم بهاری می شود.

گاهی بارانی، گاهی آفتابی...

اسفند که می رسد، حالم نگفتنی است.

به کاغذ ابر و باد می ماند!

با تمام روزهای خوبش، یادآور بغض و تلخی هاست و با تمام روزهای تلخش، خواستنی ترین ماه سال!

من این سرد باشکوه را دوست دارم. این زیبای یخزده...این حس ابر و باد را دوست دارم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
.:Baran:. ..

نظرات  (۱)

اسفند برای من ماه دوست داشتنی هست
با وجود تلخی رفتن پدربزرگمون و بقیه و با وجود تلخی عمویی که سخت‌ترین روز عمرم، دیدنش توی همین ماه اسفند بود...
با وجود همه آدم‌هایی که از میان ما رفتن، باز شکوفه‌های بهاری خیلی از ادمهای فامیلمون در همین ماه ظاهر شدن
خیلی‌ها
اما مهمترینشون یک نفر هست و اون تویی
اسفند رو دوست دارم، چون تو هستی کنارم و چون تو اسفند به دنیا اومدی

پاسخ:
من این حجم محبت را تاب نیاورم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی