همیشگی ها

I wanna say something to you...

همیشگی ها

I wanna say something to you...

بی سر و ته!

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۸ ب.ظ

اگه ضدحال امروز دکتر "ش" رو فاکتور بگیریم روز خوبی بود. چقد رفته بودیم اصرار و التماسش کرده بودیم که با "ر.ه"1 واحد ارائه نده.

گفت ارزشیابی رو پر کنید.حله..ولی حل نبود.بیوفیزیکم با همون ارائه شد.حالا ما به کنار، بیچاره 93ایها که طعم درس دادنای عالی "جلالی" رو نمیچشن.

پروتوزئو ام باید پاس کنیم.این بی انصافیه که ژنتیک انسانی به پسرا دادن به ما نمیدن. اگه این دانشگاه اذیت نمیکرد استادا رو، یکی یکی استادای خوبمونو بخاطر حق التدریسی بودن از دست نمیدادیم. یکیش مرادی:(

نمیدونم چه انگیزه ای دارن این استادا واسه کار تو این دانشگاه.بعد دوسال هنوز حقوقشونو ندادن!!!

و چه آدمای حق خوری نشستن رو صندلی ریاستش...که اینقدر درک نداره!2

چی میشد ژنتیکو با مرادی ارائه میداد؟ چقد حیفه که سه واحد درس به این خوبی و بدرد بخوری رو ارائه نمیدن فقط بخاطر اینکه چنتا از پسرا پروتوزئو پاس کردن و الان اگه بخواد ب اونا ارائه بشه، کلاس ب حد نصاب نمیرسه.

اینم یکی از مزایای تفکیک جنسیتیه تو دانشگاها!

هعی..

***

امتحانو دادم و دارم برمیگردم.

آفتاب همه ی عقده هاشو داره سر ملت خالی میکنه

از زمین و آسمون گرما میباره

فقط صدای کولرای آبی رو تراس خونه ها، این گرما رو قابل تحمل میکنه..

با "ف" هم مسیرم. نزدیک خونه باهاش خدافظی میکنم و بقیه راهو تنها میام.

تو این چند سال اولین کسیه که میبینم دغدغه هاش دغدغه های منه. حرفاش حرف منه و ناراحتیاش ناراحتیای منه.

ساده بگم: خیلی دوسش دارم.

***

در ساختمون برخلاف همیشه راحت باز میشه. فکر کنم بعد آخرین جلسه ی ساکنین ساختمون یه دستی به سر و روش کشیدن.

به امان خدا ولش میکنم و رد میشم. در محکم بهم میخوره و منو میپرونه.اینم از مزایای روغن کاری دره!

طبق معمول آسانسور رو طبقه های بالاس...منم طبق همون آقای معمول گازشو میگیرم و پله هارو دوتا یکی میکنم و میدوئم بالا...

اینقد گرمه که دارم هلاک میشم.صورتمو میبرم جلوی در خونه. از لای در بسته داره باد میاد...یه حس باحالی داره

درو که باز میکنم باد خنک میخوره به صورتم و داغی تنمو ازم میگیره. چقد این پارادوکسش برام قشنگ و جذابه

***

فردا امتحان ویروس دارم.هنوز جزوه ندارم.خدا رحم کنه

از "ف" جزوه میگیرم تا صبح احیا دارم امشب:(


______

1- این روزا مد شده همه از م.ه میگن...گفتم منم این ریختی بگم رو مد باشم;)

2- ازون متنا شد که اگه یکی از مسئولای دانشگاه ببینه واسم شر بشه:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
.:Baran:. ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی