همیشگی ها

I wanna say something to you...

همیشگی ها

I wanna say something to you...

با نهایت تاثر و تاسف

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

با نام خدا دوباره شروع میکنم

بلاگفای عزیز جان معلوم نبود چه بلایی به سر نوشته های بی سر و ته ما اعضای قربانی شده درورد...سیل اومد برد همه رو!

ماام دیدیم هرچی صبر میکنیم قرار نیست اتفاقی بیوفته و مارو هی حواله میدن به یه هفته ی آینده، گفتیم خونمونو یه جا دیگه بسازیم.

هم حیف بود، هم سخت، اونهمه درددلام با دایی، اونهمه حس وحال بد یا خوبم که واسه م خاطره میشد بااینکه شاید خواننده ی چندانی نداشت، اما همه ش پرید...

پوففف

دوباره شروع کردن همیشه سخته، خصوصا جایی که واست ناآشنا باشه...

حس ایرانیای مقیم آمریکا رو دارم:D

خصوصا اینکه پنل بیان، مثل بلاگفا ساده نیست.

گم میشم توش:(

علی ای حال، بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا به امید تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
.:Baran:. ..

نظرات  (۲)

۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۹ هادی (قالب حرفه ای وبلاگ)
فصل مهاجرت هست ...ایشاللا بلاگفا هم درست میشه هممون بر میگردیم سر خونه زندگیمون من خودم چندتا وبلاگ اساسی داشتم که متاسفانه ...
پاسخ:
گمون نکنم درست بشو باشه:|

بلاگفا را بیخیال عزیز جان من بیان را بچسب آن هم دو دستی!

خیلی هم پیچیده نیس چون برات جدیده این حسو داری را میفتی کم کمک

اگه از اینجا خوشت اومد بلاگفا ک درس شد میتونی وبلاگتو مهاجرت بدی اینجا با همه اعوان و انصار پستی و کامنتی 

خله خله خش بیمویی جان خواخر : بوچ بوچ

پاسخ:
جیگر تو کیجا جان:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی